zondag 4 mei 2014

Paarse Cadeau corsage

Paarse cadeau corsage


Vandaag had ik weer een gezellig verjaardagsfeestje en aangezien ik toch nog een restje bloemen had, besloot ik om nog een cadeau corsage te maken, om het cadeau wat te versieren... Ziet er toch wat feestelijker uit!


Het cadeau was voor een heer, dus ik wilde toch graag een wat stoerdere corsage maken. Daarom vond ik voor de kleur paars wel passend. Gelukkig had ik ook nog paars inpak papier, waardoor het een mooi geheel vormt!
Ook de gebruikte materialen zijn wel geschikt voor een corsage voor een heer. Distel bloemen (Eryngium planum) zijn wat robuuster en stoerder en de Asparagus is niet te nadrukkelijk aanwezig, maar geeft het net wat speelse aankleding. Verder is er paarse draad, zilverkleurige wikkeldraad met groene parels en wat vezeldoek gebruikt.
Met een ijzerdraadje is de corsage op het pakje vastgezet.





  

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan!
    Een cadeau dat prachtig is verpakt, is al een cadeautje op zich vind ik, het geeft een fijn gevoel dat de gever er zo'n werk van heeft gemaakt.
    Fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. ik vind het zelf ook altijd leuk als een cadeau mooi verpakt is en zo'n versiering geeft het net iets extra's. Is altijd leuk om te geven (en krijgen)!
      Jij ook een fijne dag!
      Groetjes Ellen

      Verwijderen