donderdag 15 mei 2014

Blauwe etagère

Etagère met blauwe accessoires


Nu het weer beter is en we vaker in de tuin zullen zitten, is het leuk om het hier ook gezellig te maken met wat accessoires. Deze etagère staat leuk op de tuintafel, of in een gezellig hoekje en kan makkelijk naar binnen gezet worden als het minder mooi weer is.

De houten etagère stond eerst binnen (zie ook Decoratie Etagere) en zoals ik al eerder beschreef heb ik hem met spuitverf zilverkleurig gespoten. Aangezien onze nieuwe tuin bijna klaar is (nieuwe inrichting, bestrating, schuttingen enz.) en ik deze nu eindelijk naar mijn smaak kan gaan inrichten, heb ik besloten om de etagère op de tuintafel te zetten.
In de tuin staan vooral blauwe accessoires (bloempotten, kransjes, hangers). Ik vind het toch altijd het mooiste om te kiezen voor een of twee kleuren, die overal in terug komen (of alles juist écht helemaal bont gemengde kleuren). De etagère is nu dus in het blauw opgemaakt, zodat hij bij de rest van de tuin past.


    
Op de etagère heb ik verschillende blauwe theelichthouders, flesjes en kaarsen gezet. Verder liggen er nog balletjes van blauwe draad (kant en klaar gekocht) en blauwe glaskraaltjes op de schaal.
Het nadeel is dat ik de kaarsen op het onderste plateau liever niet aansteek, dat is misschien niet zo brandveilig. Het ziet echter toch leuk uit voor de sier... En de etagère kan eigenlijk alleen met mooi weer buiten staan, dus neem ik hem als het mooi weer is, mee de tuin in en 's avonds weer mee naar binnen. Wel wat meer moeite, maar zo blijft alles mooi. 

  



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten