zaterdag 21 maart 2015

Katjes en Hyacinten

Katjes en Hyacinten


Bloembollen en takken zijn typisch in de lente. Deze schaal met katjes en hyacinten geeft je dan ook meteen een lente gevoel in huis.


Deze langwerpige, houten schaal had ik al eerder opgemaakt met witte en groene deco (lees hier meer over op Houten schaal met Hyacinten). Er stonden eerst rose Hyacinten op, die ondertussen uitgebloeid zijn. Deze schaal met decoratie vind ik echter nog steeds leuk staan en de wit-groene kleuren zijn lekker fris. 
De rose Hyacintjes zijn daarom nog eens vervangen door nieuwe witte en in de fles heb ik een paar katjes takken gestoken, die ik nog over had. Eerder heb ik al die andere schaal met katjes takken, die ik weer langs de weg gevonden had, laten zien (kijk hier voor ook op Voorjaars schaal).
Eigenlijk vind ik de schaal nu nog mooier, de witte Hyacinten passen qua kleur natuurlijk beter bij de wit-groen accessoires en de katjes in de fles geven niet alleen net nog wat meer vulling aan het geheel, maar voegen ook nog wat extra voorjaarsgevoel toe. Zo kan deze schaal er nog wel even mee door!

  

1 opmerking:

  1. Deze schaal is ook prachtig geworden! De groene tinten en de hyacinten geven een heerlijk lentegevoel, en de katjes maken het geheel helemaal af. Schitterend gedaan!
    Fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen