zaterdag 3 januari 2015

Happy New Year

2015 

Happy New Year



Het nieuwe jaar is begonnen en ik wil iedereen graag een gelukkig Nieuwjaar wensen met veel liefde, geluk en gezondheid voor 2015! 
Bij deze wil ik me ook graag bedanken voor alle bezoekjes aan de blog en het lezen en bekijken van alle posts. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en er tevens eigen inspiratie uit haalden. In het nieuwe jaar ga ik natuurlijk door met het posten van leuke bloemwerken en decoratie in en om huis!

Het afgelopen jaar was een spannend jaar. Ik ben met deze blog begonnen, waar ik met veel plezier en enthousiasme aan gewerkt heb. Ook nu heb ik nog reuze veel zin om hiermee verder te gaan. Bovendien ben ik dit jaar ook moeder geworden van mijn lieve zoontje Nick. Dat is natuurlijk geweldig en hij brengt ook veel plezier en liefde in ons leven. In meerdere opzichten was 2014 dus een goed jaar, met weliswaar ook enkele tegenslagen, zoals die ook bij het leven horen. Hopelijk wordt 2015 net zo'n super jaar, voor ons en voor jullie allemaal!

Ondertussen zijn de meeste kerstspulletjes weer opgeruimd, dus er volgen gauw weer een paar posts met nieuwe decoratie om de lege plekjes op te vullen en de gezelligheid van de kerstdagen nog even voort te zetten.

Groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten