zaterdag 21 februari 2015

Zeep roosjes

Zeep roosjes


Deze mooie roosjes lijken haast echt, maar het zijn zeepjes. Geen handzeepjes uit een stuk, maar met fijne dunne blaadjes die wel van stof lijken, zo zacht. Ieder blaadje kan van de bloem gehaald worden en is een "portie" zeep. De roosjes hebben een heerlijke geur en zien er prachtig uit, bijna zonde om te gebruiken bij het handen wassen!



Deze zeeproosjes kreeg ik van mijn moeder cadeau. Ze zijn verkrijgbaar bij de Action. Ik heb ze al eerder gehad: bij onze bruiloft hadden we de romantisch rode roosjes gebruikt als versiering. Ze kunnen als handzeepje worden gebruikt en staan decoratief bij de wasbak, op de rand van de badkuip of in de badkamer op een plankje of kastje. Natuurlijk zou je ze ook niet als zeepje, maar gewoon als decoratief roosje kunnen gebruiken, zo lang ze maar niet vochtig worden.


De roosjes zijn verpakt in een doosje met 6 stuks. Om het doosje zit een mooi lintje met strik. Dit ziet er tevens heel leuk uit om cadeau te geven! 

Ik heb een roosje op de rand van het wasbakje op het toilet gezet. Het is voornamelijk bedoelt als decoratie, maar tevens functioneel: als een gast zijn handen wil wassen, kan het gebruikt worden en anders ziet het gewoon leuk uit.




1 opmerking:

  1. Dat is toevallig Ellen, ik heb deze roosjes woensdag bij Action gekocht :-)
    Ik vond ze ook zo mooi.
    Wow, die spiegel is ook prachtig!
    Fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen