dinsdag 9 augustus 2016

Vernieuwde blog

 Leuk Mooi Lief 2.0


Welkom op mijn vernieuwde blog!
Ik heb, ondertussen al een héle tijd geleden, aan het begin van het jaar als eens aangekondigd dat ik de blog wat wilde vernieuwen... Een paar aanpassingen en verbeteringen doen. Het heeft een tijd geduurd om te bedenken wat ik precies wilde en vooral om uit te zoeken hoe ik dat kon realiseren, maar nu is het dan toch gelukt!

De blog heeft een nieuw menu, misschien is het jullie al opgevallen op de startpagina. Vanaf nu staan alle blogposts opgeslagen onder één (of meerdere) van de categorieën die in het menu vermeld staan en via het menu zijn deze terug te vinden. Zo is het ook makkelijker om meerdere blogposts over een bepaald thema te lezen. Het lijkt me zo veel overzichtelijker en ik hoop dat jullie als lezers er net zo enthousiast over zijn! Hoewel ik nog niet helemaal klaar ben en sommige dingen nog wat moet/wil aanpassen, nodig ik jullie toch alvast uit om een kijkje te nemen, ben benieuwd wat jullie er van vinden... 


Groetjes, Ellen


  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten