dinsdag 29 mei 2018

Terug van weggeweest

Eindelijk weer op de blog...


Na een hele lange tijd ben ik er weer! Misschien hebben jullie wel gemerkt dat ik al een poos niks nieuws gepost heb. Ik heb zo'n drukke tijd gehad dat ik even een pauze moest nemen! Nu het gelukkig weer wat rustiger is, kan ik niet wachten om weer enthousiast met de blog aan de slag de gaan.

Een nieuwe woning

Ik ben de afgelopen weken, maanden bezig geweest met ons nieuwe huis! Na het regelen van de hypotheek volgde het klussen en verhuizen, wat best zwaar was naast alle gewone dagelijkse dingen in ons gezin. Nu wonen we ongeveer een week in het nieuwe huis. Alles is zo langzamerhand op zijn plek en ik heb weer eens wat meer tijd en energie voor andere dingen.

Natuurlijk zal ik snel wat foto's van het nieuwe huis en de inrichting plaatsen. Ik zal sowieso weer regelmatig gaan bloggen, heb een hoop nieuwe ideeën en inspiratie die ik graag met jullie deel. Voor nu even: welkom terug allemaal!

Groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten